14 produktów
Wybierz auto
Ilość połączeń: 2
Kształt obudowy wtyczki: Owalny
380,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
380,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
Jakość: Equivalent
770,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
770,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
956,30
zł/szt.
Kraków: czw. 10.04
U ciebie: czw. 10.04
956,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość biegunów: 2
Kształt obudowy wtyczki: Owalny
307,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
307,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
Gwintowana złączka: M22x1,5
Ilość biegunów: 2
307,47
zł/szt.
Kraków: czw. 10.04
U ciebie: czw. 10.04
307,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość połączeń: 2
383,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
383,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
Gwintowana złączka: M22x1,5
Długość przewodu [mm]: 630
Rozwiń więcej danych
319,87
zł/szt.
Kraków: czw. 10.04
U ciebie: czw. 10.04
319,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość biegunów: 2
Kształt obudowy wtyczki: Owalny
422,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
422,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wersja: Oe
347,24
zł/szt.
Kraków: czw. 10.04
U ciebie: czw. 10.04
347,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość połączeń: 2
478,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
478,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość połączeń: 2
313,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
313,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wersja: Oe
347,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
347,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wersja: Oe
314,79
zł/szt.
Kraków: czw. 10.04
U ciebie: czw. 10.04
314,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 1940311
Ilość biegunów: 2
307,47
zł/szt.
Kraków: czw. 10.04
U ciebie: czw. 10.04
307,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
Filtr cząstek stałych do samochodu FORD TRANSIT VII odpowiada za wyłapywanie cząsteczek sadzy, będących efektem ubocznym spalania paliwa w silniku. Początkowo rozwiązanie stosowano wyłącznie w silnikach diesla. Z czasem coraz bardziej restrykcyjne normy emisji spalin wymusiły konieczność montowania filtra DPF również w jednostkach benzynowych, gdzie oznaczono je symbolem GPF.
Z czasem filtr DPF ulega zapchaniu. Wówczas konieczne jest przeprowadzenie wypalania cząstek nagromadzonych w filtrze. Wskutek odpowiedniej procedury przeprowadzanej podczas jazdy temperatura wewnątrz filtra zostaje podniesiona do około 500 ℃. Wówczas sadza zostaje wypalona w popiół, dzięki czemu filtr odzyska część utraconej przepustowości. Użytkując regularnie samochód FORD TRANSIT VII z filtrem DPF na trasie, wypalanie filtra powinno być automatyczne. W przypadku intensywnej jazdy miejskiej konieczne może być przeprowadzanie wypalania w serwisie.
Wypalanie filtra cząstek stałych nie pozwala odzyskać całkowitej sprawności tego podzespołu. Dlatego z czasem w samochodzie FORD TRANSIT VII konieczna może być wymiana filtra DPF na nowy. Podczas standardowego użytkowania z uwzględnieniem jazdy na trasie, dopalanie filtra cząstek stałych odbywa się co około 400-800 kilometrów. Żywotność filtra jest natomiast szacowana na około 250 tysięcy kilometrów. Jednak zaniedbania i brak regularnej jazdy pasywnej na trasie, która pozwala wypalić filtr, może skrócić okres użytkowania filtra cząstek stałych nawet o połowę.