Powiadom mnie o dostępności

Kolektory wydechowe do PEUGEOT PARTNER I

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

348,89 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z przodu, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniami,...
324,06 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
306,87 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniami, Artykuł uzupełniający /...
385,45 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT

Kolektor wydechowy do samochodu PEUGEOT PARTNER I

Kolektor wydechowy w samochodzie PEUGEOT PARTNER I jest zlokalizowany tuż przy silniku – to pierwszy element układu wydechowego. Kolektor odprowadza spaliny powstające w trakcie pracy silnika i kieruje je do katalizatora. Awaria kolektora spalin powoduje znaczne problemy z użytkowaniem auta, które mogą szkodliwie wpływać nie tylko na inne podzespoły samochodu, ale również na zdrowie osób w samochodzie. Na Deler.pl łatwo znajdziesz nowy kolektor wydechowy dopasowany do samochodu PEUGEOT PARTNER I.

Kiedy wymienić kolektor wydechowy w aucie PEUGEOT PARTNER I?

Nowy kolektor wydechowy do samochodu PEUGEOT PARTNER I jest niezbędny, gdy na powierzchni starego kolektora pojawi się pęknięcie lub odkształcenie. Uszkodzenie sprawia, że podczas pracy silnika słychać wyraźny metaliczny hałas. Całkowicie nieoczyszczone spaliny wydobywające się przez szczelinę mogą przedostawać się do wnętrza samochodu i wywoływać szkodliwy wpływ na zdrowie osób w środku. Ponadto agresywny skład spalin niszcząco działa na inne elementy pod maską, które wcześniej nie miały z nimi kontaktu.

Uszkodzony kolektor spalin PEUGEOT PARTNER I

Aby potwierdzić uszkodzenie kolektora spalin w samochodzie PEUGEOT PARTNER I, należy wykonać diagnostykę w warsztacie. Pęknięcia kolektora są trudno dostrzegalne gołym okiem. Żeby wykryć uszkodzenie, serwisanci muszą ograniczyć dopływ powietrza do pracującego silnika, co pozwala wzbogacić mieszankę paliwowo-powietrzną. W efekcie spalaniu towarzyszy nadmierne dymienie, a nadprogramowe spaliny wydostają się przez nieszczelność w kolektorze – źródłem nieszczelności może być nie tylko pęknięcie, ale również uszczelka. W takim wypadku wymiana uszczelnienia powinna rozwiązać problem.