Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki kolektora wydechowego do CHEVROLET SPARK Spark I

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

17,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 2, Długość [mm]: 255, Szerokość [mm]: 80, Masa [g]: 63.081
30,02 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
43,60 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
47,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CHEVROLET

Uszczelka kolektora wydechowego – CHEVROLET SPARK Spark I

W silnikach spalinowych kolektor wydechowy odpowiada za odebranie spalin, będących ubocznym produktem zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej w komorze spalania. W samochodzie CHEVROLET SPARK Spark I kolektor przekazuje spaliny do dalszych elementów układu wydechowego, gdzie zostają one oczyszczone. Aby proces ten odbywał się poprawnie, potrzebna jest uszczelka kolektora wydechowego. Element ten odpowiada za szczelność połączenia kolektora z silnikiem.

Wymiana uszczelki kolektora dolotowego w samochodzie CHEVROLET SPARK Spark I – kiedy jest potrzebna?

Uszczelka kolektora wydechowego w silnikach stosowanych w samochodach CHEVROLET SPARK Spark I pracuje w trudnych warunkach. Ze względu na wysokie ciśnienie robocze, temperaturę oraz wibracje, okresowo ulega zużyciu, przez co konieczna jest jej wymiana na nowy element. Wymiana polega na zdemontowaniu kolektora wydechowego, wyjęciu starej uszczelki i wyczyszczeniu powierzchni oraz założeniu nowej uszczelki. Należy zachować przy tym staranność, gdyż uszczelka musi zostać perfekcyjnie dopasowana.

Objawy uszkodzenia uszczelki kolektora wydechowego w samochodzie CHEVROLET SPARK Spark I

Zużyta, niespełniająca swojej funkcji uszczelka kolektora wydechowego w samochodzie CHEVROLET SPARK Spark I może generować charakterystyczne objawy. Kierowca może zaobserwować głośniejszą pracę silnika oraz obniżenie jego mocy. Niepokojące dźwięki są zazwyczaj słyszalne tuż po uruchomieniu silnika, kiedy pracuje on jeszcze na zimno. Ważnym krokiem przed podjęciem naprawy jest przeprowadzenie diagnostyki w celu ustalenia, czy uszkodzeniu na pewno uległa uszczelka, a nie sam kolektor.