7 produktów
Wybierz auto
0340713591900
Grubość [mm]: 0.4
Rodzaj uszczelnienia: Uszczelka z warstwą metalową
21,75
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
21,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041713141400
Grubość [mm]: 0.5
Długość [mm]: 309
Rozwiń więcej danych
57,57
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
57,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
37,85
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
37,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340713854100
64,01
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
64,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
25,70
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
25,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340713488800
30,72
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
30,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymagana ilość: 2
32,59
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
32,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W silnikach spalinowych kolektor wydechowy odpowiada za odebranie spalin, będących ubocznym produktem zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej w komorze spalania. W samochodzie CITROËN C6 kolektor przekazuje spaliny do dalszych elementów układu wydechowego, gdzie zostają one oczyszczone. Aby proces ten odbywał się poprawnie, potrzebna jest uszczelka kolektora wydechowego. Element ten odpowiada za szczelność połączenia kolektora z silnikiem.
Uszczelka kolektora wydechowego w silnikach stosowanych w samochodach CITROËN C6 pracuje w trudnych warunkach. Ze względu na wysokie ciśnienie robocze, temperaturę oraz wibracje, okresowo ulega zużyciu, przez co konieczna jest jej wymiana na nowy element. Wymiana polega na zdemontowaniu kolektora wydechowego, wyjęciu starej uszczelki i wyczyszczeniu powierzchni oraz założeniu nowej uszczelki. Należy zachować przy tym staranność, gdyż uszczelka musi zostać perfekcyjnie dopasowana.
Zużyta, niespełniająca swojej funkcji uszczelka kolektora wydechowego w samochodzie CITROËN C6 może generować charakterystyczne objawy. Kierowca może zaobserwować głośniejszą pracę silnika oraz obniżenie jego mocy. Niepokojące dźwięki są zazwyczaj słyszalne tuż po uruchomieniu silnika, kiedy pracuje on jeszcze na zimno. Ważnym krokiem przed podjęciem naprawy jest przeprowadzenie diagnostyki w celu ustalenia, czy uszkodzeniu na pewno uległa uszczelka, a nie sam kolektor.