8 produktów
Wybierz auto
10,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
10,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 1.5
Długość 1 [mm]: 86
Rozwiń więcej danych
9,55
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
9,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
10,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
10,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0498413011
26,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
26,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340713549100
53,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
53,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340713411700
11,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
11,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0395X5117201
11,83
zł/szt.
Kraków: pt. 07.02
U ciebie: pt. 07.02
11,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
45,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
45,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W silnikach spalinowych kolektor wydechowy odpowiada za odebranie spalin, będących ubocznym produktem zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej w komorze spalania. W samochodzie FORD KA II kolektor przekazuje spaliny do dalszych elementów układu wydechowego, gdzie zostają one oczyszczone. Aby proces ten odbywał się poprawnie, potrzebna jest uszczelka kolektora wydechowego. Element ten odpowiada za szczelność połączenia kolektora z silnikiem.
Uszczelka kolektora wydechowego w silnikach stosowanych w samochodach FORD KA II pracuje w trudnych warunkach. Ze względu na wysokie ciśnienie robocze, temperaturę oraz wibracje, okresowo ulega zużyciu, przez co konieczna jest jej wymiana na nowy element. Wymiana polega na zdemontowaniu kolektora wydechowego, wyjęciu starej uszczelki i wyczyszczeniu powierzchni oraz założeniu nowej uszczelki. Należy zachować przy tym staranność, gdyż uszczelka musi zostać perfekcyjnie dopasowana.
Zużyta, niespełniająca swojej funkcji uszczelka kolektora wydechowego w samochodzie FORD KA II może generować charakterystyczne objawy. Kierowca może zaobserwować głośniejszą pracę silnika oraz obniżenie jego mocy. Niepokojące dźwięki są zazwyczaj słyszalne tuż po uruchomieniu silnika, kiedy pracuje on jeszcze na zimno. Ważnym krokiem przed podjęciem naprawy jest przeprowadzenie diagnostyki w celu ustalenia, czy uszkodzeniu na pewno uległa uszczelka, a nie sam kolektor.