14 produktów
Wybierz auto
Nr art: 0341270360
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: FA1790906
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: BGAMG6705
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: ELR929560
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0341335590
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: ELR441800
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 041713167300
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 041713234400
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0340711126600
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: VIC714002400
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0498479003
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0340715381300
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0418460449P
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0341593420
Dostawa na piątek, 28 czerwca
W silnikach spalinowych kolektor wydechowy odpowiada za odebranie spalin, będących ubocznym produktem zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej w komorze spalania. W samochodzie HONDA CR-V III kolektor przekazuje spaliny do dalszych elementów układu wydechowego, gdzie zostają one oczyszczone. Aby proces ten odbywał się poprawnie, potrzebna jest uszczelka kolektora wydechowego. Element ten odpowiada za szczelność połączenia kolektora z silnikiem.
Uszczelka kolektora wydechowego w silnikach stosowanych w samochodach HONDA CR-V III pracuje w trudnych warunkach. Ze względu na wysokie ciśnienie robocze, temperaturę oraz wibracje, okresowo ulega zużyciu, przez co konieczna jest jej wymiana na nowy element. Wymiana polega na zdemontowaniu kolektora wydechowego, wyjęciu starej uszczelki i wyczyszczeniu powierzchni oraz założeniu nowej uszczelki. Należy zachować przy tym staranność, gdyż uszczelka musi zostać perfekcyjnie dopasowana.
Zużyta, niespełniająca swojej funkcji uszczelka kolektora wydechowego w samochodzie HONDA CR-V III może generować charakterystyczne objawy. Kierowca może zaobserwować głośniejszą pracę silnika oraz obniżenie jego mocy. Niepokojące dźwięki są zazwyczaj słyszalne tuż po uruchomieniu silnika, kiedy pracuje on jeszcze na zimno. Ważnym krokiem przed podjęciem naprawy jest przeprowadzenie diagnostyki w celu ustalenia, czy uszkodzeniu na pewno uległa uszczelka, a nie sam kolektor.