7 produktów
Wybierz auto
38,20
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
38,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
53,81
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
53,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0418026386P
34,08
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
34,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340715373400
48,11
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
48,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041713166400
Grubość [mm]: 0.5
Długość [mm]: 333
Rozwiń więcej danych
50,44
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
50,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
32,40
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
32,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340715380200
37,81
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
37,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W silnikach spalinowych kolektor wydechowy odpowiada za odebranie spalin, będących ubocznym produktem zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej w komorze spalania. W samochodzie HONDA STREAM I kolektor przekazuje spaliny do dalszych elementów układu wydechowego, gdzie zostają one oczyszczone. Aby proces ten odbywał się poprawnie, potrzebna jest uszczelka kolektora wydechowego. Element ten odpowiada za szczelność połączenia kolektora z silnikiem.
Uszczelka kolektora wydechowego w silnikach stosowanych w samochodach HONDA STREAM I pracuje w trudnych warunkach. Ze względu na wysokie ciśnienie robocze, temperaturę oraz wibracje, okresowo ulega zużyciu, przez co konieczna jest jej wymiana na nowy element. Wymiana polega na zdemontowaniu kolektora wydechowego, wyjęciu starej uszczelki i wyczyszczeniu powierzchni oraz założeniu nowej uszczelki. Należy zachować przy tym staranność, gdyż uszczelka musi zostać perfekcyjnie dopasowana.
Zużyta, niespełniająca swojej funkcji uszczelka kolektora wydechowego w samochodzie HONDA STREAM I może generować charakterystyczne objawy. Kierowca może zaobserwować głośniejszą pracę silnika oraz obniżenie jego mocy. Niepokojące dźwięki są zazwyczaj słyszalne tuż po uruchomieniu silnika, kiedy pracuje on jeszcze na zimno. Ważnym krokiem przed podjęciem naprawy jest przeprowadzenie diagnostyki w celu ustalenia, czy uszkodzeniu na pewno uległa uszczelka, a nie sam kolektor.