Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki kolektora wydechowego do JEEP GRAND CHEROKEE IV

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Materiał: metal
16,56 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
20,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej
45,88 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z lewej
45,88 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: metal
39,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do JEEP

Uszczelka kolektora wydechowego – JEEP GRAND CHEROKEE IV

W silnikach spalinowych kolektor wydechowy odpowiada za odebranie spalin, będących ubocznym produktem zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej w komorze spalania. W samochodzie JEEP GRAND CHEROKEE IV kolektor przekazuje spaliny do dalszych elementów układu wydechowego, gdzie zostają one oczyszczone. Aby proces ten odbywał się poprawnie, potrzebna jest uszczelka kolektora wydechowego. Element ten odpowiada za szczelność połączenia kolektora z silnikiem.

Wymiana uszczelki kolektora dolotowego w samochodzie JEEP GRAND CHEROKEE IV – kiedy jest potrzebna?

Uszczelka kolektora wydechowego w silnikach stosowanych w samochodach JEEP GRAND CHEROKEE IV pracuje w trudnych warunkach. Ze względu na wysokie ciśnienie robocze, temperaturę oraz wibracje, okresowo ulega zużyciu, przez co konieczna jest jej wymiana na nowy element. Wymiana polega na zdemontowaniu kolektora wydechowego, wyjęciu starej uszczelki i wyczyszczeniu powierzchni oraz założeniu nowej uszczelki. Należy zachować przy tym staranność, gdyż uszczelka musi zostać perfekcyjnie dopasowana.

Objawy uszkodzenia uszczelki kolektora wydechowego w samochodzie JEEP GRAND CHEROKEE IV

Zużyta, niespełniająca swojej funkcji uszczelka kolektora wydechowego w samochodzie JEEP GRAND CHEROKEE IV może generować charakterystyczne objawy. Kierowca może zaobserwować głośniejszą pracę silnika oraz obniżenie jego mocy. Niepokojące dźwięki są zazwyczaj słyszalne tuż po uruchomieniu silnika, kiedy pracuje on jeszcze na zimno. Ważnym krokiem przed podjęciem naprawy jest przeprowadzenie diagnostyki w celu ustalenia, czy uszkodzeniu na pewno uległa uszczelka, a nie sam kolektor.