8 produktów
Wybierz auto
27,91
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
27,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Metal
Rodzaj uszczelnienia: Uszczelka z warstwą metalową
71,22
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
71,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wejście na turbinę
27,57
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
27,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AJU01655000
Strona zabudowy: Kolektor wydechowy
Grubość [mm]: 0.3
Rozwiń więcej danych
32,06
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
32,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
49,74
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
49,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
19,71
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
19,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
55,75
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
55,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Norma emisji spalin: Euro 6, euro 6c
28,09
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
28,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W silnikach spalinowych kolektor wydechowy odpowiada za odebranie spalin, będących ubocznym produktem zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej w komorze spalania. W samochodzie KIA PICANTO III kolektor przekazuje spaliny do dalszych elementów układu wydechowego, gdzie zostają one oczyszczone. Aby proces ten odbywał się poprawnie, potrzebna jest uszczelka kolektora wydechowego. Element ten odpowiada za szczelność połączenia kolektora z silnikiem.
Uszczelka kolektora wydechowego w silnikach stosowanych w samochodach KIA PICANTO III pracuje w trudnych warunkach. Ze względu na wysokie ciśnienie robocze, temperaturę oraz wibracje, okresowo ulega zużyciu, przez co konieczna jest jej wymiana na nowy element. Wymiana polega na zdemontowaniu kolektora wydechowego, wyjęciu starej uszczelki i wyczyszczeniu powierzchni oraz założeniu nowej uszczelki. Należy zachować przy tym staranność, gdyż uszczelka musi zostać perfekcyjnie dopasowana.
Zużyta, niespełniająca swojej funkcji uszczelka kolektora wydechowego w samochodzie KIA PICANTO III może generować charakterystyczne objawy. Kierowca może zaobserwować głośniejszą pracę silnika oraz obniżenie jego mocy. Niepokojące dźwięki są zazwyczaj słyszalne tuż po uruchomieniu silnika, kiedy pracuje on jeszcze na zimno. Ważnym krokiem przed podjęciem naprawy jest przeprowadzenie diagnostyki w celu ustalenia, czy uszkodzeniu na pewno uległa uszczelka, a nie sam kolektor.