25 produktów
Wybierz auto
Nr art: 0341448510
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 041713117200
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0341458360
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0341689960
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: BGAMG4514
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: BGAMG5561
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0341332210
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0418026607P
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0340713565800
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0498433008
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0498433001
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0341725850
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 041713116800
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: AJU13117000
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 041713122700
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: AJU13142100
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: BGAMG5525
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0395X5196801
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0340713563700
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0418026611P
Dostawa na wtorek, 2 lipca
W silnikach spalinowych kolektor wydechowy odpowiada za odebranie spalin, będących ubocznym produktem zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej w komorze spalania. W samochodzie LANCIA LYBRA SW kolektor przekazuje spaliny do dalszych elementów układu wydechowego, gdzie zostają one oczyszczone. Aby proces ten odbywał się poprawnie, potrzebna jest uszczelka kolektora wydechowego. Element ten odpowiada za szczelność połączenia kolektora z silnikiem.
Uszczelka kolektora wydechowego w silnikach stosowanych w samochodach LANCIA LYBRA SW pracuje w trudnych warunkach. Ze względu na wysokie ciśnienie robocze, temperaturę oraz wibracje, okresowo ulega zużyciu, przez co konieczna jest jej wymiana na nowy element. Wymiana polega na zdemontowaniu kolektora wydechowego, wyjęciu starej uszczelki i wyczyszczeniu powierzchni oraz założeniu nowej uszczelki. Należy zachować przy tym staranność, gdyż uszczelka musi zostać perfekcyjnie dopasowana.
Zużyta, niespełniająca swojej funkcji uszczelka kolektora wydechowego w samochodzie LANCIA LYBRA SW może generować charakterystyczne objawy. Kierowca może zaobserwować głośniejszą pracę silnika oraz obniżenie jego mocy. Niepokojące dźwięki są zazwyczaj słyszalne tuż po uruchomieniu silnika, kiedy pracuje on jeszcze na zimno. Ważnym krokiem przed podjęciem naprawy jest przeprowadzenie diagnostyki w celu ustalenia, czy uszkodzeniu na pewno uległa uszczelka, a nie sam kolektor.