Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
8 produktów
Wybierz auto
041713178800
Grubość [mm]: 0.5
Długość [mm]: 333
Rozwiń więcej danych
48,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
48,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340715319800
47,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
47,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0418026364P
39,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
39,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0418460239P
56,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
56,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
46,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
46,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN70U1046JPN
46,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
46,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340715338100
45,63
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
45,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
61,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
61,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W silnikach spalinowych kolektor wydechowy odpowiada za odebranie spalin, będących ubocznym produktem zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej w komorze spalania. W samochodzie NISSAN X-TRAIL I kolektor przekazuje spaliny do dalszych elementów układu wydechowego, gdzie zostają one oczyszczone. Aby proces ten odbywał się poprawnie, potrzebna jest uszczelka kolektora wydechowego. Element ten odpowiada za szczelność połączenia kolektora z silnikiem.
Uszczelka kolektora wydechowego w silnikach stosowanych w samochodach NISSAN X-TRAIL I pracuje w trudnych warunkach. Ze względu na wysokie ciśnienie robocze, temperaturę oraz wibracje, okresowo ulega zużyciu, przez co konieczna jest jej wymiana na nowy element. Wymiana polega na zdemontowaniu kolektora wydechowego, wyjęciu starej uszczelki i wyczyszczeniu powierzchni oraz założeniu nowej uszczelki. Należy zachować przy tym staranność, gdyż uszczelka musi zostać perfekcyjnie dopasowana.
Zużyta, niespełniająca swojej funkcji uszczelka kolektora wydechowego w samochodzie NISSAN X-TRAIL I może generować charakterystyczne objawy. Kierowca może zaobserwować głośniejszą pracę silnika oraz obniżenie jego mocy. Niepokojące dźwięki są zazwyczaj słyszalne tuż po uruchomieniu silnika, kiedy pracuje on jeszcze na zimno. Ważnym krokiem przed podjęciem naprawy jest przeprowadzenie diagnostyki w celu ustalenia, czy uszkodzeniu na pewno uległa uszczelka, a nie sam kolektor.