Powiadom mnie o dostępności

Czujniki poziomu płynu, przewody, zawory spryskiwaczy do BMW X3 E83

1 produkt

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ciężar [kg]: 0.002, Kolor: biały, czarny, Materiał: PP (polipropylen), EPDM (etylen-propylen-die...
20,48 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW

BMW X3 E83 – czujnik płynu do spryskiwaczy

Zadaniem czujnika poziomu płynu spryskiwaczy w samochodzie BMW X3 E83 jest ciągła kontrola ilości substancji w zbiorniku. Jest to szczególnie przydatne w miesiącach jesiennych i zimowych, gdy kierowcy muszą mierzyć się z intensywnymi opadami deszczu czy śniegu. W przypadku niedostatecznej zawartości płynu pojawia się sygnał dźwiękowy oraz kontrolka na desce rozdzielczej. Dzięki temu kierowca nie będzie zaskoczony, gdy okaże się, że oczyszczenie szyby jest niemożliwe.

Gdzie znajduje się czujnik poziomu płynu spryskiwaczy i jak go wymienić?

Czujnik poziomu płynu spryskiwaczy w samochodzie BMW X3 E83 powinien być umiejscowiony w samym zbiorniku. W razie potrzeby wymiany znalezienie tego elementu nie powinno stanowić żadnego problemu. Najczęściej jest ona konieczna wskutek awarii czujnika, która może wystąpić w wyniku uszkodzeń mechanicznych. Zarówno demontaż, jak i montaż są stosunkowo proste – warto jednak mieć na uwadze, że w niektórych przypadkach niezbędne będzie również wyjęcie całego zbiornika płynu do spryskiwaczy.

Przewody spryskiwaczy do samochodu BMW X3 E83

Nowe przewody spryskiwaczy do auta BMW X3 E83 są niezbędne, gdy wężyki zamontowane w pojeździe ulegną rozszczelnieniu. Jeśli na ich powierzchni pojawiają się pęknięcia, to płyn wycieka na zewnątrz, zanim zostanie doprowadzony do zaworów. W efekcie zbyt mała ilość płynu jest nanoszona na szybę, co uniemożliwia jej sprawne oczyszczanie. Konieczność wymiany przewodów spryskiwaczy w samochodzie BMW X3 E83 może być również wywołana zapchaniem starych przewodów, przez co płyn nie może swobodnie przepływać przez wnętrze wężyka spryskiwacza.