5 produktów
Wybierz auto
0510570190
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Z tyłu
Rozwiń więcej danych
244,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
244,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR460352A
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Z tyłu
Rozwiń więcej danych
242,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
242,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV19SKV134
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Z tyłu
Rozwiń więcej danych
166,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
166,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV19SKV058
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Z tyłu
Rozwiń więcej danych
195,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
195,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0350582611
Strona zabudowy: Z tyłu
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
482,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
482,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
Silnik wycieraczek do samochodu OPEL ZAFIRA A odpowiada za wprawianie w ruch ramienia wycieraczki. Dzięki temu OPEL ZAFIRA A może zaoferować widoczność podczas jazdy w trakcie opadów atmosferycznych. Z uwagi na pracę w wilgotnych warunkach oraz możliwy kontakt z zanieczyszczeniami silnik wycieraczek jest podzespołem solidnie zabezpieczonym przed niekorzystnym wpływem tych czynników. Jednak eksploatacja z czasem obniża sprawność silnika wycieraczek w samochodzie OPEL ZAFIRA A, co prowadzi do zużywania się oraz awarii tego elementu układu oczyszczania szyb.
Osłona silnika wycieraczek zabezpiecza go przed przedostawaniem się szkodliwych czynników do wnętrza podzespołu. W dłuższym okresie użytkowania skuteczność ochrony obniża się, a do silnika może przedostawać się wilgoć. Wówczas na stykach elektrycznych dochodzi do pojawienia się korozji. Wówczas silnik wycieraczek do auta OPEL ZAFIRA A nie jest w stanie pracować właściwie. Przyspieszone zużycie silnika wycieraczek jest spowodowane również uszkodzeniem przewodów oraz korozją mechanizmu wycieraczek.
Silnik wycieraczek w samochodzie OPEL ZAFIRA A może dawać niepokojące objawy, przy których warto zająć się problemem, zanim wycieraczki będą unieruchomione na stałe. Mechaniczne zgrzyty wydobywające się z okolicy podszybia są sygnałem, że dochodzi do uszkodzenia silnika wycieraczek. Innym sygnałem jest nierównomierna praca silnika. Sprawia ona, że wycieraczki mogą zwalniać i przyspieszać w sposób niekontrolowany, a także przemieszczać się w sposób skokowy po szybie.