5 produktów
Wybierz auto
SKV19SKV120
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Z przodu
Rozwiń więcej danych
214,65
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
214,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CANCWM15171GS
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Z przodu
Rozwiń więcej danych
1 116,90
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
1 116,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV19SKV188
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Z tyłu
Rozwiń więcej danych
146,26
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
146,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYESWRE015
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Z przodu
Rozwiń więcej danych
168,21
zł/szt.
Kraków: wt. 11.02
U ciebie: wt. 11.02
168,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT82823
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Z przodu
Rozwiń więcej danych
143,56
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
143,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Silnik wycieraczek do samochodu RENAULT MASTER III odpowiada za wprawianie w ruch ramienia wycieraczki. Dzięki temu RENAULT MASTER III może zaoferować widoczność podczas jazdy w trakcie opadów atmosferycznych. Z uwagi na pracę w wilgotnych warunkach oraz możliwy kontakt z zanieczyszczeniami silnik wycieraczek jest podzespołem solidnie zabezpieczonym przed niekorzystnym wpływem tych czynników. Jednak eksploatacja z czasem obniża sprawność silnika wycieraczek w samochodzie RENAULT MASTER III, co prowadzi do zużywania się oraz awarii tego elementu układu oczyszczania szyb.
Osłona silnika wycieraczek zabezpiecza go przed przedostawaniem się szkodliwych czynników do wnętrza podzespołu. W dłuższym okresie użytkowania skuteczność ochrony obniża się, a do silnika może przedostawać się wilgoć. Wówczas na stykach elektrycznych dochodzi do pojawienia się korozji. Wówczas silnik wycieraczek do auta RENAULT MASTER III nie jest w stanie pracować właściwie. Przyspieszone zużycie silnika wycieraczek jest spowodowane również uszkodzeniem przewodów oraz korozją mechanizmu wycieraczek.
Silnik wycieraczek w samochodzie RENAULT MASTER III może dawać niepokojące objawy, przy których warto zająć się problemem, zanim wycieraczki będą unieruchomione na stałe. Mechaniczne zgrzyty wydobywające się z okolicy podszybia są sygnałem, że dochodzi do uszkodzenia silnika wycieraczek. Innym sygnałem jest nierównomierna praca silnika. Sprawia ona, że wycieraczki mogą zwalniać i przyspieszać w sposób niekontrolowany, a także przemieszczać się w sposób skokowy po szybie.