Powiadom mnie o dostępności

Poduszki, łożyska, mocowania amortyzatorów do MITSUBISHI PAJERO SPORT

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach

Ciężar [kg]: 0.689

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

62,47

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 05.02

62,47

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach

Ciężar [kg]: 0.689

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

63,73

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 05.02

63,73

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach

Ciężar [kg]: 0.918

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

125,48

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 05.02

125,48

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Masa [g]: 270

Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 10.4

157,86

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 05.02

157,86

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI PAJERO SPORT

Funkcje poduszki amortyzatora w autach MITSUBISHI PAJERO SPORT

Poduszka amortyzatora w samochodach MITSUBISHI PAJERO SPORT jest jedną z części układu zawieszenia. Do jej najważniejszych funkcji należy tłumienie drgań, które powstają na skutek kontaktu opony z nawierzchnią drogi. Bez tego elementu wszelkie wibracje powstające podczas jazdy samochodem byłyby przenoszone na nadwozie samochodu, co skutkowałoby znacznie mniejszym poziomem komfortu dla kierowcy i pasażerów. Dodatkowo poduszka amortyzatora wpływa na płynne prowadzenie i bezpieczne hamowanie.

MITSUBISHI PAJERO SPORT – jakie są najczęstsze przyczyny awarii poduszki amortyzatora?

Poduszka amortyzatora w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT to jedna z wielu części eksploatacyjnych pojazdu – po pewnym czasie po prostu się zużywa, wobec czego konieczna będzie jej wymiana. W niektórych przypadkach proces ten może być przyspieszony. Jest to w głównej mierze związane z nieprawidłowym stylem jazdy, na przykład wykonywaniem gwałtownych zakrętów, poruszaniem się po zbyt wyboistych drogach czy nagłym hamowaniem i przyspieszaniem. Objawy awarii poduszki amortyzatora w aucie MITSUBISHI PAJERO SPORT to między innymi większa odczuwalność drgań nadwozia, stuki w zawieszeniu, gorsza precyzja skrętów i hamowania, drgania kierownicy oraz luz na kołach.

Kiedy wymienić poduszkę amortyzatora w samochodach MITSUBISHI PAJERO SPORT?

Wymiana poduszki amortyzatora w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT powinna mieć miejsce wtedy, kiedy wymieniane są amortyzatory – ważne jest zastąpienie obydwóch tych podzespołów na nowe elementy jednocześnie. Tylko w ten sposób będą one mogły ze sobą skutecznie i bezpiecznie współpracować. Poduszki amortyzatora można wymienić w każdym warsztacie samochodowym, a cena takiej usługi zaczyna się już od kilkudziesięciu złotych.

Łożyska amortyzatorów do samochodu MITSUBISHI PAJERO SPORT

Łożysko amortyzatora w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT zapewnia możliwość prawidłowej współpracy amortyzatorów z układem kierowniczym. Dzięki łożyskom, amortyzatory oraz cała kolumna MacPhersona może obracać się podczas skręcania kół. Zużycie prowadzi do zacierania się łożyska, przez co pojawiają się problemy z użytkowaniem samochodu MITSUBISHI PAJERO SPORT. Z czasem awaria powoduje całkowite zablokowanie się łożyska. Na Deler.pl wygodnie dobierzesz nowe łożyska amortyzatorów do samochodu MITSUBISHI PAJERO SPORT dzięki którym możesz przywrócić skuteczną pracę amortyzatorów.

Kiedy wymienić łożysko amortyzatora w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT?

Objawem wskazującym na zużywające się łożysko amortyzatora samochodu MITSUBISHI PAJERO SPORT są skrzypiące i stukające hałasy wydobywające się z mocowania amortyzatora. Może przy tym wystąpić wzrost oporu na kierownicy, ale układ wspomagania kierownicy potrafi skutecznie maskować ten objaw. Jeżeli dojdzie do całkowitego zatarcia łożyska, to podczas skręcania da się słyszeć hałas pochodzący od sprężyny amortyzatora, która jest poddawana obciążeniom wywołanym zablokowanym łożyskiem.

W przypadku wystąpienia niepokojących dźwięków podczas pracy zawieszenia w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT, należy przeprowadzić diagnostykę uwzględniającą sprawdzenie łożyska amortyzatora. Jeżeli wykazują one oznaki zużycia, to należy możliwie szybko przeprowadzić wymianę. Rozsądnie jest wymieniać łożyska na nowe w trakcie wymiany amortyzatorów. Dzięki temu nie trzeba oddawać samochodu na osobny serwis, a nowe łożyska wraz z amortyzatorami powinny zapewnić sprawność do kolejnej wymiany.

Mocowanie amortyzatora MITSUBISHI PAJERO SPORT

Mocowanie amortyzatora do samochodu MITSUBISHI PAJERO SPORT odpowiada za utrzymanie amortyzatora w odpowiedniej pozycji. Dzięki temu amortyzator ma zapewniony odpowiedni poziom stabilności i może pracować prawidłowo. Mocowanie pozwala również odprowadzić drgania amortyzatora, dzięki czemu wibracje nie przenoszą się na nadwozie pojazdu MITSUBISHI PAJERO SPORT. Sprawne mocowanie amortyzatora umożliwia utrzymanie prawidłowej geometrii zawieszenia, co przekłada się na pewne prowadzenie samochodu i skuteczną amortyzację nierówności na drodze.

Objawy zużytego mocowania amortyzatora w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT

Zużyte mocowanie amortyzatora nie zapewnia pewnej pozycji amortyzatora, co przekłada się utratę stabilności samochodu MITSUBISHI PAJERO SPORT w zakrętach. Oznaką awarii jest strzelający dźwięk słyszalny podczas pracy amortyzatorów. Podczas manewrowania z niską prędkością da się słyszeć także piski. Odczuwalne są również nadmierne wibracje. Brak właściwej geometrii spowodowany zużytym mocowaniem amortyzatora skutkuje przyspieszonym zużyciem amortyzatorów oraz nierównomiernym ścieraniem bieżnika w oponach. Kierownica samochodu MITSUBISHI PAJERO SPORT może z utrudnieniem powracać do pozycji neutralnej przy niesprawnym mocowaniu amortyzatora.