24 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś tylna
Ilość na oś: 2
Rozwiń więcej danych
66,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Ilość na oś: 2
Rozwiń więcej danych
66,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BIL12281459
Strona zabudowy: Oś tylna
89,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Wysokość [mm]: 38.6
Rozwiń więcej danych
62,13
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
62,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.8
Rozwiń więcej danych
45,28
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
45,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 410
72,11
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
72,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 40
Rozwiń więcej danych
31,09
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
31,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DYS7325613
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.133035
36,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
36,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DYS7325611
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.116033
51,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
51,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 40
Rozwiń więcej danych
52,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 1.1
Rozwiń więcej danych
147,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
147,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.33
Rozwiń więcej danych
64,28
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
64,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS2656129
Dla numeru oe: 5q0412331e
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
67,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OPMF88480
Strona zabudowy: Oś tylna
Ilość na oś: 2
Rozwiń więcej danych
76,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.8
Rozwiń więcej danych
55,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 40
Rozwiń więcej danych
49,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 5q0513353g
Strona zabudowy: Oś tylna
76,65
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
76,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Grubość [mm]: 60
Rozwiń więcej danych
54,21
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
54,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z łożyskiem walcowym
139,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
139,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
85,93
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
85,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Poduszka amortyzatora w samochodach VW T-ROC jest jedną z części układu zawieszenia. Do jej najważniejszych funkcji należy tłumienie drgań, które powstają na skutek kontaktu opony z nawierzchnią drogi. Bez tego elementu wszelkie wibracje powstające podczas jazdy samochodem byłyby przenoszone na nadwozie samochodu, co skutkowałoby znacznie mniejszym poziomem komfortu dla kierowcy i pasażerów. Dodatkowo poduszka amortyzatora wpływa na płynne prowadzenie i bezpieczne hamowanie.
Poduszka amortyzatora w samochodzie VW T-ROC to jedna z wielu części eksploatacyjnych pojazdu – po pewnym czasie po prostu się zużywa, wobec czego konieczna będzie jej wymiana. W niektórych przypadkach proces ten może być przyspieszony. Jest to w głównej mierze związane z nieprawidłowym stylem jazdy, na przykład wykonywaniem gwałtownych zakrętów, poruszaniem się po zbyt wyboistych drogach czy nagłym hamowaniem i przyspieszaniem. Objawy awarii poduszki amortyzatora w aucie VW T-ROC to między innymi większa odczuwalność drgań nadwozia, stuki w zawieszeniu, gorsza precyzja skrętów i hamowania, drgania kierownicy oraz luz na kołach.
Wymiana poduszki amortyzatora w samochodzie VW T-ROC powinna mieć miejsce wtedy, kiedy wymieniane są amortyzatory – ważne jest zastąpienie obydwóch tych podzespołów na nowe elementy jednocześnie. Tylko w ten sposób będą one mogły ze sobą skutecznie i bezpiecznie współpracować. Poduszki amortyzatora można wymienić w każdym warsztacie samochodowym, a cena takiej usługi zaczyna się już od kilkudziesięciu złotych.
Łożysko amortyzatora w samochodzie VW T-ROC zapewnia możliwość prawidłowej współpracy amortyzatorów z układem kierowniczym. Dzięki łożyskom, amortyzatory oraz cała kolumna MacPhersona może obracać się podczas skręcania kół. Zużycie prowadzi do zacierania się łożyska, przez co pojawiają się problemy z użytkowaniem samochodu VW T-ROC. Z czasem awaria powoduje całkowite zablokowanie się łożyska. Na Deler.pl wygodnie dobierzesz nowe łożyska amortyzatorów do samochodu VW T-ROC dzięki którym możesz przywrócić skuteczną pracę amortyzatorów.
Objawem wskazującym na zużywające się łożysko amortyzatora samochodu VW T-ROC są skrzypiące i stukające hałasy wydobywające się z mocowania amortyzatora. Może przy tym wystąpić wzrost oporu na kierownicy, ale układ wspomagania kierownicy potrafi skutecznie maskować ten objaw. Jeżeli dojdzie do całkowitego zatarcia łożyska, to podczas skręcania da się słyszeć hałas pochodzący od sprężyny amortyzatora, która jest poddawana obciążeniom wywołanym zablokowanym łożyskiem.
W przypadku wystąpienia niepokojących dźwięków podczas pracy zawieszenia w samochodzie VW T-ROC, należy przeprowadzić diagnostykę uwzględniającą sprawdzenie łożyska amortyzatora. Jeżeli wykazują one oznaki zużycia, to należy możliwie szybko przeprowadzić wymianę. Rozsądnie jest wymieniać łożyska na nowe w trakcie wymiany amortyzatorów. Dzięki temu nie trzeba oddawać samochodu na osobny serwis, a nowe łożyska wraz z amortyzatorami powinny zapewnić sprawność do kolejnej wymiany.
Mocowanie amortyzatora do samochodu VW T-ROC odpowiada za utrzymanie amortyzatora w odpowiedniej pozycji. Dzięki temu amortyzator ma zapewniony odpowiedni poziom stabilności i może pracować prawidłowo. Mocowanie pozwala również odprowadzić drgania amortyzatora, dzięki czemu wibracje nie przenoszą się na nadwozie pojazdu VW T-ROC. Sprawne mocowanie amortyzatora umożliwia utrzymanie prawidłowej geometrii zawieszenia, co przekłada się na pewne prowadzenie samochodu i skuteczną amortyzację nierówności na drodze.
Zużyte mocowanie amortyzatora nie zapewnia pewnej pozycji amortyzatora, co przekłada się utratę stabilności samochodu VW T-ROC w zakrętach. Oznaką awarii jest strzelający dźwięk słyszalny podczas pracy amortyzatorów. Podczas manewrowania z niską prędkością da się słyszeć także piski. Odczuwalne są również nadmierne wibracje. Brak właściwej geometrii spowodowany zużytym mocowaniem amortyzatora skutkuje przyspieszonym zużyciem amortyzatorów oraz nierównomiernym ścieraniem bieżnika w oponach. Kierownica samochodu VW T-ROC może z utrudnieniem powracać do pozycji neutralnej przy niesprawnym mocowaniu amortyzatora.