35 produktów
Wybierz auto
Nr art: FASFT20510
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0412G7510
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 04217160600040
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 041849398486
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MCA04263
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: GSPS050132
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: ASH10603300
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0439D140228
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: NTYZSDFR004
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: NTYZLPFR002
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0487110009210
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: VAIV257012
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: SRL2017735
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0479300166
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: JAV106300
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: ABS260050
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: SID3160
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 040107989
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: NKK5112503
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 04217160600090HD
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Łącznik stabilizatora do samochodu FORD ESCORT VII spełnia wyjątkowo ważną funkcję w trakcie pokonywania zakrętów. Siła odśrodkowa działająca na samochód w zakrętach prowadzi do utraty przyczepności kół znajdujących się po wewnętrznej stronie łuku. Dzięki obecności łącznika stabilizatora, łączącego stabilizator z zawieszeniem, wszystkie koła mogą zachować kontakt z nawierzchnią w trakcie jazdy w zakręcie, co przekłada się na utrzymanie bezpieczeństwa jazdy i panowania nad samochodem.
Jazda po nierównych drogach prowadzi do wybicia pracujących elementów łącznika stabilizatora. Żywotność łączników stabilizatora do samochodu FORD ESCORT VIIszacuje się na około 60-80 tysięcy kilometrów, jednak w przypadku agresywnego pokonywania zakrętów, częstej jazdy po zniszczonej nawierzchni, lub po prostu zakupu niskiej jakości podzespołów, wymiana łączników stabilizatora może być konieczna nawet co 10-20 tysięcy kilometrów.
Zużyty łącznik stabilizatora w samochodzie FORD ESCORT VIIobjawia się poprzez znaczny spadek precyzji prowadzenia, który jest odczuwalny zarówno na prostej, jak i w zakrętach. Da się zaobserwować wówczas tzw. myszkowanie, a także problemy z utrzymaniem prawidłowego toru jazdy. Dodatkowo zużyty łącznik stabilizatora w samochodzie FORD ESCORT VII będzie wydawał stukot podczas jazdy po zniszczonej nawierzchni.