Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49

Powiadom mnie o dostępności

Łączniki stabilizatora do MITSUBISHI PAJERO SPORT III

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

75,09 zł

Dostawa na wtorek, 11 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
85,46 zł

Dostawa na wtorek, 11 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
85,46 zł

Dostawa na wtorek, 11 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
75,09 zł

Dostawa na wtorek, 11 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI

Łącznik stabilizatora do samochodu MITSUBISHI PAJERO SPORT III – stabilne pokonywanie zakrętów

Łącznik stabilizatora do samochodu MITSUBISHI PAJERO SPORT III spełnia wyjątkowo ważną funkcję w trakcie pokonywania zakrętów. Siła odśrodkowa działająca na samochód w zakrętach prowadzi do utraty przyczepności kół znajdujących się po wewnętrznej stronie łuku. Dzięki obecności łącznika stabilizatora, łączącego stabilizator z zawieszeniem, wszystkie koła mogą zachować kontakt z nawierzchnią w trakcie jazdy w zakręcie, co przekłada się na utrzymanie bezpieczeństwa jazdy i panowania nad samochodem.

Jak często należy wymieniać łącznik stabilizatora w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT III

Jazda po nierównych drogach prowadzi do wybicia pracujących elementów łącznika stabilizatora. Żywotność łączników stabilizatora do samochodu MITSUBISHI PAJERO SPORT IIIszacuje się na około 60-80 tysięcy kilometrów, jednak w przypadku agresywnego pokonywania zakrętów, częstej jazdy po zniszczonej nawierzchni, lub po prostu zakupu niskiej jakości podzespołów, wymiana łączników stabilizatora może być konieczna nawet co 10-20 tysięcy kilometrów.

Jakie objawy daje zużyty łącznik stabilizatora w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT III

Zużyty łącznik stabilizatora w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT IIIobjawia się poprzez znaczny spadek precyzji prowadzenia, który jest odczuwalny zarówno na prostej, jak i w zakrętach. Da się zaobserwować wówczas tzw. myszkowanie, a także problemy z utrzymaniem prawidłowego toru jazdy. Dodatkowo zużyty łącznik stabilizatora w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT III będzie wydawał stukot podczas jazdy po zniszczonej nawierzchni.