80 produktów
Wybierz auto
Nr art: QUAQS5494HQ
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042111160600014
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0510721403
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0510721406
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: SAS2300009
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 04702300011
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 03592957402
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0439D140276
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: QUAQS5495HQ
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042111160600015
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042111160600033
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 041849396345
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03592957502
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: TOP722017
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: FES2523407FR
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: FES2523407FL
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: JPG4140400970
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: JPG4140400980
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: OPMG72054
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: SRL3439738
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Łącznik stabilizatora do samochodu PEUGEOT 508 I spełnia wyjątkowo ważną funkcję w trakcie pokonywania zakrętów. Siła odśrodkowa działająca na samochód w zakrętach prowadzi do utraty przyczepności kół znajdujących się po wewnętrznej stronie łuku. Dzięki obecności łącznika stabilizatora, łączącego stabilizator z zawieszeniem, wszystkie koła mogą zachować kontakt z nawierzchnią w trakcie jazdy w zakręcie, co przekłada się na utrzymanie bezpieczeństwa jazdy i panowania nad samochodem.
Jazda po nierównych drogach prowadzi do wybicia pracujących elementów łącznika stabilizatora. Żywotność łączników stabilizatora do samochodu PEUGEOT 508 Iszacuje się na około 60-80 tysięcy kilometrów, jednak w przypadku agresywnego pokonywania zakrętów, częstej jazdy po zniszczonej nawierzchni, lub po prostu zakupu niskiej jakości podzespołów, wymiana łączników stabilizatora może być konieczna nawet co 10-20 tysięcy kilometrów.
Zużyty łącznik stabilizatora w samochodzie PEUGEOT 508 Iobjawia się poprzez znaczny spadek precyzji prowadzenia, który jest odczuwalny zarówno na prostej, jak i w zakrętach. Da się zaobserwować wówczas tzw. myszkowanie, a także problemy z utrzymaniem prawidłowego toru jazdy. Dodatkowo zużyty łącznik stabilizatora w samochodzie PEUGEOT 508 I będzie wydawał stukot podczas jazdy po zniszczonej nawierzchni.