6 produktów
Wybierz auto
ABS260325
Długość 1/długość 2 [mm]: 78,0
Ciężar [kg]: 0.24
Rozwiń więcej danych
38,18
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
38,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAVSLS8504
Długość [mm]: 85
Pręt/rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
Rozwiń więcej danych
35,28
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
35,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYZLPSU001
Pręt/rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
22,30
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
22,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPJ4968001
Długość [mm]: 76
Pręt/rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
Rozwiń więcej danych
24,16
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
24,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04115115201
Długość [mm]: 78
Pręt/rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
46,85
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
46,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429JTS243
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
Pręt/rozpórka: Drążek wahadłowy
31,40
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
31,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Łącznik stabilizatora do samochodu SUBARU JUSTY II spełnia wyjątkowo ważną funkcję w trakcie pokonywania zakrętów. Siła odśrodkowa działająca na samochód w zakrętach prowadzi do utraty przyczepności kół znajdujących się po wewnętrznej stronie łuku. Dzięki obecności łącznika stabilizatora, łączącego stabilizator z zawieszeniem, wszystkie koła mogą zachować kontakt z nawierzchnią w trakcie jazdy w zakręcie, co przekłada się na utrzymanie bezpieczeństwa jazdy i panowania nad samochodem.
Jazda po nierównych drogach prowadzi do wybicia pracujących elementów łącznika stabilizatora. Żywotność łączników stabilizatora do samochodu SUBARU JUSTY IIszacuje się na około 60-80 tysięcy kilometrów, jednak w przypadku agresywnego pokonywania zakrętów, częstej jazdy po zniszczonej nawierzchni, lub po prostu zakupu niskiej jakości podzespołów, wymiana łączników stabilizatora może być konieczna nawet co 10-20 tysięcy kilometrów.
Zużyty łącznik stabilizatora w samochodzie SUBARU JUSTY IIobjawia się poprzez znaczny spadek precyzji prowadzenia, który jest odczuwalny zarówno na prostej, jak i w zakrętach. Da się zaobserwować wówczas tzw. myszkowanie, a także problemy z utrzymaniem prawidłowego toru jazdy. Dodatkowo zużyty łącznik stabilizatora w samochodzie SUBARU JUSTY II będzie wydawał stukot podczas jazdy po zniszczonej nawierzchni.