5 produktów
Wybierz auto
FAG818006210
Długość [mm]: 83
Pręt/rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
37,39
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.04
37,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPJ4968001
Długość [mm]: 76
Pręt/rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
Rozwiń więcej danych
24,16
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.04
24,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510721417
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość [mm]: 78
Rozwiń więcej danych
26,11
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.04
26,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MONL69600
Pręt/rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
55,24
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.04
55,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042133160600001
Długość [mm]: 80
Pręt/rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
Rozwiń więcej danych
40,09
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.04
40,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Łącznik stabilizatora do samochodu SUBARU JUSTY III spełnia wyjątkowo ważną funkcję w trakcie pokonywania zakrętów. Siła odśrodkowa działająca na samochód w zakrętach prowadzi do utraty przyczepności kół znajdujących się po wewnętrznej stronie łuku. Dzięki obecności łącznika stabilizatora, łączącego stabilizator z zawieszeniem, wszystkie koła mogą zachować kontakt z nawierzchnią w trakcie jazdy w zakręcie, co przekłada się na utrzymanie bezpieczeństwa jazdy i panowania nad samochodem.
Jazda po nierównych drogach prowadzi do wybicia pracujących elementów łącznika stabilizatora. Żywotność łączników stabilizatora do samochodu SUBARU JUSTY IIIszacuje się na około 60-80 tysięcy kilometrów, jednak w przypadku agresywnego pokonywania zakrętów, częstej jazdy po zniszczonej nawierzchni, lub po prostu zakupu niskiej jakości podzespołów, wymiana łączników stabilizatora może być konieczna nawet co 10-20 tysięcy kilometrów.
Zużyty łącznik stabilizatora w samochodzie SUBARU JUSTY IIIobjawia się poprzez znaczny spadek precyzji prowadzenia, który jest odczuwalny zarówno na prostej, jak i w zakrętach. Da się zaobserwować wówczas tzw. myszkowanie, a także problemy z utrzymaniem prawidłowego toru jazdy. Dodatkowo zużyty łącznik stabilizatora w samochodzie SUBARU JUSTY III będzie wydawał stukot podczas jazdy po zniszczonej nawierzchni.