5 produktów
Wybierz auto
MEY34160600007
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 315
Rozwiń więcej danych
56,65
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
56,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CTRCL0679L
Długość [mm]: 315
Pręt/rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
Rozwiń więcej danych
71,42
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
71,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SID83164
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Rura o śr. [mm]: 8
Rozwiń więcej danych
59,59
zł/szt.
Kraków: pt. 04.07
U ciebie: pt. 04.07
59,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY34160600008
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 315
Rozwiń więcej danych
56,65
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
56,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELTC7032
Pręt/rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
54,24
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
54,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Łącznik stabilizatora do samochodu SUBARU XV II spełnia wyjątkowo ważną funkcję w trakcie pokonywania zakrętów. Siła odśrodkowa działająca na samochód w zakrętach prowadzi do utraty przyczepności kół znajdujących się po wewnętrznej stronie łuku. Dzięki obecności łącznika stabilizatora, łączącego stabilizator z zawieszeniem, wszystkie koła mogą zachować kontakt z nawierzchnią w trakcie jazdy w zakręcie, co przekłada się na utrzymanie bezpieczeństwa jazdy i panowania nad samochodem.
Jazda po nierównych drogach prowadzi do wybicia pracujących elementów łącznika stabilizatora. Żywotność łączników stabilizatora do samochodu SUBARU XV IIszacuje się na około 60-80 tysięcy kilometrów, jednak w przypadku agresywnego pokonywania zakrętów, częstej jazdy po zniszczonej nawierzchni, lub po prostu zakupu niskiej jakości podzespołów, wymiana łączników stabilizatora może być konieczna nawet co 10-20 tysięcy kilometrów.
Zużyty łącznik stabilizatora w samochodzie SUBARU XV IIobjawia się poprzez znaczny spadek precyzji prowadzenia, który jest odczuwalny zarówno na prostej, jak i w zakrętach. Da się zaobserwować wówczas tzw. myszkowanie, a także problemy z utrzymaniem prawidłowego toru jazdy. Dodatkowo zużyty łącznik stabilizatora w samochodzie SUBARU XV II będzie wydawał stukot podczas jazdy po zniszczonej nawierzchni.