🔥 -7% na świece | Przygotuj samochód na zimę! KOD: ZAPLON7

Powiadom mnie o dostępności

Piasta koła do AUDI R8

16 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

MEYLE
FEBEST
GSP
NTY
A.B.S.
FEBI BILSTEIN
KAMOKA
METALCAUCHO
SWAG
Piasta koła GSP 9438012

Felga, ilość otworów: 5

Wymiar gwintu: M14×1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

61,88

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 02.10

61,88

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła MEYLE 100 650 0012

Felga, ilość otworów: 5

Średnica zewnętrzna [mm]: 131

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

172,15

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 02.10

172,15

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zestaw naprawczy, piasta koła MEYLE 100 653 0036

Felga, ilość otworów: 5

Ilość zębów, obręcz abs: 96

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

358,46

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 02.10

358,46

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożysko koła MEYLE 100 653 0033

Felga, ilość otworów: 5

Średnica zewnętrzna [mm]: 131

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

314,10

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 02.10

314,10

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła FEBEST 1782-A6MF92-KIT

Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach

Ciężar [kg]: 1.941

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

240,15

zł/szt.

Kraków: pt. 03.10

U ciebie: pt. 03.10

240,15

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożysko koła MEYLE 100 653 0035

Felga, ilość otworów: 5

Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

426,79

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 02.10

426,79

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła FEBEST 1782-Q5R

Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach

Ciężar [kg]: 3.292

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

319,14

zł/szt.

Kraków: pt. 03.10

U ciebie: pt. 03.10

319,14

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła KAMOKA 5500154

Strona zabudowy: Oś tylna

Szerokość 1 [mm]: 42.25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

102,60

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 02.10

102,60

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła GSP 9438006

Felga, ilość otworów: 5

Wymiar gwintu: M14×1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

56,99

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 02.10

56,99

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła SWAG 33 10 4195

Ciężar [kg]: 1.567

Średnica wewnętrzna [mm]: 38.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

197,27

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 02.10

197,27

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła A.B.S. 201083

Ciężar [kg]: 1.56

Wysokość 1 [mm]: 42

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

218,85

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 02.10

218,85

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła FEBEST 1782-A6MF85-KIT

Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach

Ciężar [kg]: 1.408

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

204,66

zł/szt.

Kraków: pt. 03.10

U ciebie: pt. 03.10

204,66

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła METALCAUCHO 90131

Strona zabudowy: Oś przednia

Wysokość [mm]: 42

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

148,23

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 02.10

148,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła FEBI BILSTEIN 177581

Ciężar [kg]: 1.567

Średnica wewnętrzna [mm]: 38.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

161,36

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 02.10

161,36

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

197,42

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 02.10

197,42

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

68,08

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 02.10

68,08

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do AUDI R8

Piasta koła w samochodzie AUDI R8 – funkcja

Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie AUDI R8 wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.

Wymiana piasty w samochodzie AUDI R8 – kiedy?

Raporty serwisowe samochodu AUDI R8 nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu AUDI R8 przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.

Objawy zużycia piasty koła w samochodzie AUDI R8

Zły stan piasty koła w samochodzie AUDI R8 nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.