16 produktów
Wybierz auto
Producenci
MEY3006520002
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
251,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
251,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
04213003121107
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
249,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
249,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04999427011
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś tylna
Rozwiń więcej danych
52,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
52,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04999430014
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś tylna
Rozwiń więcej danych
61,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040132806
Ilość zębów: 30
Strona zabudowy: Oś tylna
Rozwiń więcej danych
232,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
232,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OPM04P365
Ilość zębów: 27
Strona zabudowy: Oś tylna
Rozwiń więcej danych
133,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
133,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04213147520006
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
167,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
167,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP502244
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
84,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
84,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP501595
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
218,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
218,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040139818
Ilość zębów: 28
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
233,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
233,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYKLTBM013P
54,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
54,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04999428029
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś tylna
Rozwiń więcej danych
66,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYKLTBM014P
64,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
64,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYKLTBM028P
Średnica piasty koła [mm]: 85
87,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
87,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040149258
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Grubość [mm]: 85
Rozwiń więcej danych
150,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
150,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040132804
Ilość zębów: 27
Strona zabudowy: Oś tylna
Rozwiń więcej danych
225,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
225,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie BMW 1 wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu BMW 1 nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu BMW 1 przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie BMW 1 nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.