11 produktów
Wybierz auto
Producenci
MEY3003122105
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
257,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
257,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEY3147530015
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś tylna
Rozwiń więcej danych
398,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
398,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP502814
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
218,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
218,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYKLTBM021P
99,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
99,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA90148
Strona zabudowy: Oś przednia
Wysokość [mm]: 85.8
Rozwiń więcej danych
412,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
412,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEY3007520007
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Średnica wewnętrzna [mm]: 49
Rozwiń więcej danych
213,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
213,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OPM04P401
Ilość zębów: 30
Strona zabudowy: Oś tylna, z lewej, z prawej
Rozwiń więcej danych
145,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
145,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES1982F25F
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 3.504
Rozwiń więcej danych
370,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
370,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
GSP9430030
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
68,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479502816
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
91,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040136679
Ilość zębów: 30
Strona zabudowy: Oś tylna
Rozwiń więcej danych
215,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
215,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie BMW 5 F11 wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu BMW 5 F11 nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu BMW 5 F11 przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie BMW 5 F11 nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.