16 produktów
Wybierz auto
Producenci
MEY3003122105
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
257,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
257,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
0479502477
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
98,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
98,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OPM04P551
177,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
177,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSP9430032
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś tylna
Rozwiń więcej danych
71,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
71,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA90148
Strona zabudowy: Oś przednia
Wysokość [mm]: 85.8
Rozwiń więcej danych
412,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
412,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
OSS53016
Strona zabudowy: Położenie osi 1
279,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
279,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAIV202700
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica zewnętrzna [mm]: 141
Rozwiń więcej danych
116,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
116,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYKLPBM012P
86,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
86,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES1982F25F
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 3.504
Rozwiń więcej danych
370,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
370,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
MCA90139
Ilość zębów: 30
Strona zabudowy: Oś tylna
Rozwiń więcej danych
106,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
106,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP502814
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
218,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
218,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04213003121112
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
139,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
139,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY3147520015
Strona zabudowy: Oś tylna
Szerokość [mm]: 41.4
Rozwiń więcej danych
180,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
180,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV202699
Strona zabudowy: Oś tylna
139,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
139,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479502478
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
78,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
78,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FEB176974
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa
Ciężar [kg]: 2.155
Rozwiń więcej danych
144,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
144,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie BMW X3 wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu BMW X3 nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu BMW X3 przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie BMW X3 nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.