Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49

Powiadom mnie o dostępności

Piasta koła do CHEVROLET CAPTIVA

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Felga, ilość otworów: 5

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym łożyskiem koła, ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów

262,99

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

262,99

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość otworów: 5

253,35

zł/szt.

Kraków: śr. 26.02

U ciebie: śr. 26.02

253,35

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Felga, ilość otworów: 5

Ilość zębów: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

247,05

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

247,05

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach

Ciężar [kg]: 4.145

408,90

zł/szt.

Kraków: śr. 26.02

U ciebie: śr. 26.02

408,90

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Średnica wewnętrzna [mm]: 34

Średnica zewnętrzna [mm]: 84

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

352,49

zł/szt.

Kraków: śr. 26.02

U ciebie: śr. 26.02

352,49

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Średnica wewnętrzna [mm]: 34

Średnica zewnętrzna [mm]: 90

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

299,68

zł/szt.

Kraków: śr. 26.02

U ciebie: śr. 26.02

299,68

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Średnica wewnętrzna [mm]: 34

Średnica zewnętrzna [mm]: 84

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

309,88

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

309,88

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Średnica wewnętrzna [mm]: 34

Średnica zewnętrzna [mm]: 90

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

222,98

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

222,98

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Felga, ilość otworów: 5

Strona zabudowy: Oś tylna, z lewej, z prawej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

348,89

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

348,89

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Średnica wewnętrzna [mm]: 34

Średnica zewnętrzna [mm]: 90

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

240,69

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

240,69

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CHEVROLET CAPTIVA

Piasta koła w samochodzie CHEVROLET CAPTIVA – funkcja

Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie CHEVROLET CAPTIVA wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.

Wymiana piasty w samochodzie CHEVROLET CAPTIVA – kiedy?

Raporty serwisowe samochodu CHEVROLET CAPTIVA nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu CHEVROLET CAPTIVA przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.

Objawy zużycia piasty koła w samochodzie CHEVROLET CAPTIVA

Zły stan piasty koła w samochodzie CHEVROLET CAPTIVA nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.