Powiadom mnie o dostępności

Piasta koła do CHEVROLET SPARK Spark III

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Felga, ilość otworów: 4

Wymiar gwintu: M12×1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

54,74

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

54,74

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa

Wysokość zabudowy: 129

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

58,40

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

58,40

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa

Wysokość zabudowy: 129

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

69,73

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

69,73

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia

Wysokość [mm]: 37

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

118,04

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

118,04

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa

Wysokość zabudowy: 96

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

64,88

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

64,88

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa

Wysokość zabudowy: 129

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

64,88

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

64,88

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

54,95

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

54,95

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia

Wysokość [mm]: 37

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

136,76

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

136,76

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach

Grubość [mm]: 78

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

169,90

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

169,90

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach

Ciężar [kg]: 3.16

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

260,00

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

260,00

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CHEVROLET Spark III

Piasta koła w samochodzie CHEVROLET SPARK Spark III – funkcja

Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie CHEVROLET SPARK Spark III wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.

Wymiana piasty w samochodzie CHEVROLET SPARK Spark III – kiedy?

Raporty serwisowe samochodu CHEVROLET SPARK Spark III nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu CHEVROLET SPARK Spark III przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.

Objawy zużycia piasty koła w samochodzie CHEVROLET SPARK Spark III

Zły stan piasty koła w samochodzie CHEVROLET SPARK Spark III nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.