11 produktów
Wybierz auto
FEB173421
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Szerokość [mm]: 53
Rozwiń więcej danych
118,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
118,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAPKK25054
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica wewnętrzna [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
198,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
198,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05500482CYF
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 1.852
Rozwiń więcej danych
143,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
143,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV425054
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica wewnętrzna [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
264,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
264,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH4425054
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica wewnętrzna [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
210,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
210,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05500482CYR
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 3.221
Rozwiń więcej danych
367,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
367,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEY11147520006
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś tylna
Rozwiń więcej danych
237,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
237,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY32147520006
Felga, ilość otworów: 5
Ilość zębów: 21
Rozwiń więcej danych
304,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
304,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
NIPN4715053
Opcja wyposażenia: For abs
Felga, ilość otworów: 5
Rozwiń więcej danych
224,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
224,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP723650
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
203,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
203,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPN4715047
Felga, ilość otworów: 5
Ilość zębów: 21
Rozwiń więcej danych
213,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
213,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie CITROËN C-CROSSER wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu CITROËN C-CROSSER nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu CITROËN C-CROSSER przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie CITROËN C-CROSSER nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.