16 produktów
Wybierz auto
FASFT23063
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Z lewej, z prawej, oś przednia
Rozwiń więcej danych
80,80
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
80,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FEB102187
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 78.5
Rozwiń więcej danych
146,54
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
146,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYKLPCT015P
58,71
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
58,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA90066
Ilość zębów: 25
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
106,38
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
106,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA90107
Ilość zębów: 28
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
75,27
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
75,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA62102187
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 78.5
Rozwiń więcej danych
156,95
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
156,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA90012
Ilość zębów: 25
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
70,43
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
70,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA90225
Strona zabudowy: Oś tylna
Ciężar [kg]: 1.9
Rozwiń więcej danych
229,71
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
229,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
132,52
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
132,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP634160
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
116,17
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
116,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042111147500016
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
201,44
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
201,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041807015852B
Strona zabudowy: Oś tylna
Wysokość 1 [mm]: 7.2
Rozwiń więcej danych
19,90
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
19,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479720385
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
66,08
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
66,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
155,25
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
155,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYKLPPE005P
Średnica piasty koła [mm]: 83
78,46
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
78,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479720200
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
62,83
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
62,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie CITROËN C5 wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu CITROËN C5 nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu CITROËN C5 przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie CITROËN C5 nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.