15 produktów
Wybierz auto
0401100650
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 88.5
Rozwiń więcej danych
234,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
234,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479304869
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
76,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV251842
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Średnica zewnętrzna [mm]: 131.3
Rozwiń więcej danych
125,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
125,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA90277
Ilość zębów: 28
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
235,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
235,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OPM04P304
Strona zabudowy: Z lewej, z prawej, oś przednia
128,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
128,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSP9425061
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
64,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
64,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP304563
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
86,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
86,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA90104
Ilość zębów: 25
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
83,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
83,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FEB178316
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Szerokość [mm]: 999
Rozwiń więcej danych
93,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
93,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP304092
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
131,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
131,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT23081
Ilość zębów: 27
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
93,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
93,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYKLPFR044P
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze sworzniem mocującym koła
86,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
86,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY7147520023
Strona zabudowy: Oś tylna, z lewej, z prawej
Ilość otworów: 5
Rozwiń więcej danych
275,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
275,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEY7147520019
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
283,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
283,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYKLPFR038P
97,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
97,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie FORD TRANSIT CONNECT wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu FORD TRANSIT CONNECT nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu FORD TRANSIT CONNECT przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie FORD TRANSIT CONNECT nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.