16 produktów
Wybierz auto
04694424061
Strona zabudowy: Oś tylna
Ilość otworów: 5
Rozwiń więcej danych
226,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
226,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV424040L
Średnica wewnętrzna [mm]: 43
Średnica zewnętrzna [mm]: 79.4
Rozwiń więcej danych
174,80
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
174,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
274,65
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
274,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
FES0382REMR
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 3.13
381,76
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
381,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
FES0382RD1RLH
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Ciężar [kg]: 1.89
162,92
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
162,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYKLPHD029P
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze sworzniem mocującym koła
88,89
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
88,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPN4714055
Felga, ilość otworów: 5
Ilość zębów: 28
Rozwiń więcej danych
213,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
213,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05500382RD7R
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 1.801
134,52
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
134,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY31147520008
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś tylna
Rozwiń więcej danych
360,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
360,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
MCA90463
Ilość zębów: 30
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
77,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426KK24008
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica wewnętrzna [mm]: 29
Rozwiń więcej danych
191,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
191,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYKLTHD051P
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Długość opakowania [cm]: 15.5
Rozwiń więcej danych
82,61
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
82,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX331252
Strona zabudowy: Oś tylna
223,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
223,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYKLTHD054P
76,32
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
76,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSP9430007
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
63,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY31147520006
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś tylna
Rozwiń więcej danych
308,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
308,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie HONDA CR-V wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu HONDA CR-V nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu HONDA CR-V przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie HONDA CR-V nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.