Powiadom mnie o dostępności

Piasta koła do HYUNDAI TUCSON III

12 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nr art: GSP9427021

Piasta koła GSP 9427021

Felga, ilość otworów: 5, Strona zabudowy: Oś przednia, Wymiar gwintu: M12×1.5, średnica zewnę...
64,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Felga, ilość otworów: 5, Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Ilość na oś: 2, śr...
273,62 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 04694410308

Piasta koła ASHIKA 44-10308

Strona zabudowy: Oś tylna, Oś przednia, średnica wewnętrzna [mm]: 31, średnica zewnętrzna [mm]...
211,78 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: FES1282D34WDR

Piasta koła FEBEST 1282-D34WDR

Strona zabudowy: tylna oś po obydwu stronach, Ciężar [kg]: 3.595, Długość opakowania [cm]: 13....
281,58 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś tylna, z lewej, z prawej, średnica zewnętrzna [mm]: 139, średnica otworu [mm...
340,20 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: JAV410308

Piasta koła JAPKO 410308

Strona zabudowy: Oś tylna, Oś przednia, średnica wewnętrzna [mm]: 31, średnica zewnętrzna [mm]...
243,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 05501282011

Piasta koła FEBEST 1282-011

Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Ciężar [kg]: 2.015, Ilość: 1
112,88 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 30, Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, średnica zewnętrzna [mm]: 1...
337,79 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Felga, ilość otworów: 5, Strona zabudowy: tylna oś po obydwu stronach, Wymiar gwintu: M12x1,5, �...
388,17 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 04999427004

Piasta koła GSP 9427004

Felga, ilość otworów: 5, Strona zabudowy: Oś tylna, Wymiar gwintu: M12×1.5, średnica zewnętrz...
78,93 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś tylna, Oś przednia, średnica wewnętrzna [mm]: 31, średnica zewnętrzna [mm]...
196,03 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Ciężar [kg]: 3.78, Długość opakowania [cm]: 1...
268,60 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do HYUNDAI

Piasta koła w samochodzie HYUNDAI TUCSON III – funkcja

Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie HYUNDAI TUCSON III wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.

Wymiana piasty w samochodzie HYUNDAI TUCSON III – kiedy?

Raporty serwisowe samochodu HYUNDAI TUCSON III nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu HYUNDAI TUCSON III przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.

Objawy zużycia piasty koła w samochodzie HYUNDAI TUCSON III

Zły stan piasty koła w samochodzie HYUNDAI TUCSON III nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.