Powiadom mnie o dostępności

Piasta koła do INFINITI FX I

14 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: Oś przednia, średnica wewnętrzna [mm]: 29, średnica zewnętrzna [mm]: 93, Wysok...
297,39 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś przednia, średnica wewnętrzna [mm]: 29, średnica zewnętrzna [mm]: 93, Wysok...
226,18 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wysokość [mm]: 55, średnica wewnętrzna [mm]: 50, średnica zewnętrzna [mm]: 84, Liczba otworów...
151,64 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: JAV411022

Piasta koła JAPKO 411022

Strona zabudowy: Oś przednia, średnica wewnętrzna [mm]: 29, średnica zewnętrzna [mm]: 93, Wysok...
251,74 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: JAV421076

Piasta koła JAPKO 421076

Wysokość [mm]: 55, średnica wewnętrzna [mm]: 50, średnica zewnętrzna [mm]: 84, Liczba otworów...
159,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: JAV421067

Piasta koła JAPKO 421067

Strona zabudowy: Oś tylna, średnica wewnętrzna [mm]: 33.5, średnica zewnętrzna [mm]: 84, Wysoko...
251,19 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: tylna oś po obydwu stronach
103,37 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś tylna, średnica wewnętrzna [mm]: 33.5, średnica zewnętrzna [mm]: 84, Wysoko...
265,09 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wysokość [mm]: 55, średnica wewnętrzna [mm]: 50, średnica zewnętrzna [mm]: 84, Liczba otworów...
198,10 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: JPN20L1099JPN

Piasta koła JPN 20L1099-JPN

82,93 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 05500282S50R

Piasta koła FEBEST 0282-S50R

Strona zabudowy: tylna oś po obydwu stronach, Ciężar [kg]: 1.995
169,65 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NTYKLTNS081P

Piasta koła NTY KLT-NS-081P

70,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 05500282FX35R

Piasta koła FEBEST 0282-FX35R

Strona zabudowy: tylna oś po obydwu stronach, Ciężar [kg]: 1.547
173,52 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Ciężar [kg]: 3.39
315,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do INFINITI FX I

Piasta koła w samochodzie INFINITI FX I – funkcja

Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie INFINITI FX I wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.

Wymiana piasty w samochodzie INFINITI FX I – kiedy?

Raporty serwisowe samochodu INFINITI FX I nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu INFINITI FX I przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.

Objawy zużycia piasty koła w samochodzie INFINITI FX I

Zły stan piasty koła w samochodzie INFINITI FX I nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.