17 produktów
Wybierz auto
0426KK11022
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 29
Rozwiń więcej danych
297,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 17.01
297,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH4411022
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 29
Rozwiń więcej danych
226,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 17.01
226,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH4421076
Wysokość [mm]: 55
Średnica wewnętrzna [mm]: 50
Rozwiń więcej danych
151,64
zł/szt.
Kraków: pon. 20.01
U ciebie: pon. 20.01
151,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV411022
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 29
Rozwiń więcej danych
251,74
zł/szt.
Kraków: pon. 20.01
U ciebie: pon. 20.01
251,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV421076
Wysokość [mm]: 55
Średnica wewnętrzna [mm]: 50
Rozwiń więcej danych
159,63
zł/szt.
Kraków: pon. 20.01
U ciebie: pon. 20.01
159,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV412031
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 28, 93
Rozwiń więcej danych
247,43
zł/szt.
Kraków: pon. 20.01
U ciebie: pon. 20.01
247,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV421067
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica wewnętrzna [mm]: 33.5
Rozwiń więcej danych
251,19
zł/szt.
Kraków: pon. 20.01
U ciebie: pon. 20.01
251,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX331155
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
103,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 17.01
103,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426KK21067
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica wewnętrzna [mm]: 33.5
Rozwiń więcej danych
265,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 17.01
265,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
0426KK21076
Wysokość [mm]: 55
Średnica wewnętrzna [mm]: 50
Rozwiń więcej danych
198,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 17.01
198,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426KK12031
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 28, 93
Rozwiń więcej danych
213,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 17.01
213,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN20L1099JPN
82,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 17.01
82,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05500282S50R
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 1.995
169,65
zł/szt.
Kraków: pon. 20.01
U ciebie: pon. 20.01
169,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYKLTNS081P
70,27
zł/szt.
Kraków: pon. 20.01
U ciebie: pon. 20.01
70,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH4412031
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
208,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 17.01
208,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05500282FX35R
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 1.547
173,52
zł/szt.
Kraków: pon. 20.01
U ciebie: pon. 20.01
173,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0282Y50MF
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 3.39
315,91
zł/szt.
Kraków: pon. 20.01
U ciebie: pon. 20.01
315,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie INFINITI FX wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu INFINITI FX nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu INFINITI FX przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie INFINITI FX nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.