9 produktów
Wybierz auto
Producenci
    
  0426KK21067
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica wewnętrzna [mm]: 33.5
Rozwiń więcej danych
205,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
205,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
    
  FES0282S50F
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 3.465
299,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.11
299,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
    
  JAV421067
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica wewnętrzna [mm]: 33.5
Rozwiń więcej danych
267,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.11
267,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
    
  JAV412031
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 28, 93
Rozwiń więcej danych
263,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.11
263,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
    
  JAV411022
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 29
Rozwiń więcej danych
256,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.11
256,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
    
  05500282S51R
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 3.706
349,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.11
349,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
      
    
  ASH4411022
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 29
Rozwiń więcej danych
179,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
179,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
      
    
  ASH4412031
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
227,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.11
227,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
    
  0426KK12031
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 28, 93
Rozwiń więcej danych
204,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
204,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie INFINITI FX II wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu INFINITI FX II nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu INFINITI FX II przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie INFINITI FX II nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.