17 produktów
Wybierz auto
MEY37147520002
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
211,19
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
211,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH4420527
Średnica zewnętrzna [mm]: 67
Wysokość zabudowy: 107
Rozwiń więcej danych
195,43
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
195,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPN4700517
Felga, ilość otworów: 4
Ilość zębów: 25
Rozwiń więcej danych
62,83
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
62,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAPKK20527
Średnica zewnętrzna [mm]: 67
Wysokość zabudowy: 107
Rozwiń więcej danych
169,87
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
169,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV410500
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 25
Rozwiń więcej danych
95,66
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
95,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP820935
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
217,38
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
217,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY37147520001
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
235,19
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
235,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH4410336
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ilość otworów: 4
Rozwiń więcej danych
67,79
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
67,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
308,74
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
308,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYKLPHY511P
57,92
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
57,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH4410500
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 25
Rozwiń więcej danych
75,18
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
75,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG3551400400
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
232,14
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
232,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV420514
Średnica zewnętrzna [mm]: 67
Wysokość zabudowy: 109
Rozwiń więcej danych
281,38
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
281,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
0426KK10336
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ilość otworów: 4
Rozwiń więcej danych
79,53
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
79,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO10L0321OYO
Strona zabudowy: Oś przednia
93,31
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
93,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES1282I10R
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 2.755
276,40
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
276,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
FES1282SBR
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 2.435
Rozwiń więcej danych
290,95
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
290,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie KIA PICANTO wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu KIA PICANTO nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu KIA PICANTO przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie KIA PICANTO nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.