Powiadom mnie o dostępności

Piasta koła do KIA PICANTO I

14 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Felga, ilość otworów: 4, Strona zabudowy: tylna oś po obydwu stronach, średnica zewnętrzna [mm...
231,60 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Felga, ilość otworów: 4, Strona zabudowy: tylna oś po obydwu stronach, średnica zewnętrzna [mm...
257,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś przednia, średnica wewnętrzna [mm]: 25, średnica zewnętrzna [mm]: 38, Wysok...
75,18 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Felga, ilość otworów: 4, Strona zabudowy: tylna oś po obydwu stronach, Artykuł uzupełniający ...
227,56 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: JAV410500

Piasta koła JAPKO 410500

Strona zabudowy: Oś przednia, średnica wewnętrzna [mm]: 25, średnica zewnętrzna [mm]: 38, Wysok...
88,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Felga, ilość otworów: 4, Strona zabudowy: tylna oś po obydwu stronach, Ilość na oś: 2, średn...
217,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Felga, ilość otworów: 4, Ilość zębów: 25, Wysokość [mm]: 74, średnica 1 [mm]: 38, średnic...
62,83 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica zewnętrzna [mm]: 67, Wysokość zabudowy: 107, Liczba otworów do mocowania: 4, Rozstaw �...
168,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: JAV420514

Piasta koła JAPKO 420514

średnica zewnętrzna [mm]: 67, Wysokość zabudowy: 109, Dynamika hamowania/jazdy: dla pojazdów z ...
273,35 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica zewnętrzna [mm]: 67, Wysokość zabudowy: 107, Liczba otworów do mocowania: 4, Rozstaw �...
195,43 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NTYKLPHY511P

Piasta koła NTY KLP-HY-511P

57,92 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: tylna oś po obydwu stronach, Ciężar [kg]: 2.755
270,88 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: tylna oś po obydwu stronach, Ciężar [kg]: 2.435, Ilość zębów, obręcz ABS: 4...
285,20 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Felga, ilość otworów: 4, Ilość zębów: 24, Strona zabudowy: Oś przednia, Wysokość [mm]: 71....
123,18 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do KIA

Piasta koła w samochodzie KIA PICANTO I – funkcja

Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie KIA PICANTO I wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.

Wymiana piasty w samochodzie KIA PICANTO I – kiedy?

Raporty serwisowe samochodu KIA PICANTO I nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu KIA PICANTO I przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.

Objawy zużycia piasty koła w samochodzie KIA PICANTO I

Zły stan piasty koła w samochodzie KIA PICANTO I nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.