Łap rabaty za większy koszyk! 🔥

Powiadom mnie o dostępności

Piasta koła do KIA SORENTO II

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Piasta koła ASHIKA 44-10308

-5% na zakupy od 199 zł

Piasta koła ASHIKA 44-10308

04694410308

Strona zabudowy: Oś tylna, oś przednia

Średnica wewnętrzna [mm]: 31

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

220,66

zł/szt.

Kraków: wt. 15.07

U ciebie: wt. 15.07

220,66

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła FEBEST 1282-009M

-5% na zakupy od 199 zł

Piasta koła FEBEST 1282-009M

FES1282009M

Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach

Ciężar [kg]: 3.75

339,89

zł/szt.

Kraków: śr. 16.07

U ciebie: śr. 16.07

339,89

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła MEYLE 37-14 752 0007

-5% na zakupy od 199 zł

Piasta koła MEYLE 37-14 752 0007

042137147520007

Felga, ilość otworów: 5

Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

263,36

zł/szt.

Kraków: wt. 15.07

U ciebie: wt. 15.07

263,36

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła JAPANPARTS KK-10308

-5% na zakupy od 199 zł

Piasta koła JAPANPARTS KK-10308

0426KK10308

Strona zabudowy: Oś tylna, oś przednia

Średnica wewnętrzna [mm]: 31

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

207,46

zł/szt.

Kraków: wt. 15.07

U ciebie: wt. 15.07

207,46

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła JAPKO 410308

-5% na zakupy od 199 zł

Piasta koła JAPKO 410308

JAV410308

Strona zabudowy: Oś tylna, oś przednia

Średnica wewnętrzna [mm]: 31

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

270,41

zł/szt.

Kraków: śr. 16.07

U ciebie: śr. 16.07

270,41

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła FEBEST 2282-SORF

-5% na zakupy od 199 zł

Piasta koła FEBEST 2282-SORF

FES2282SORF

Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach

Ciężar [kg]: 3.635

257,51

zł/szt.

Kraków: śr. 16.07

U ciebie: śr. 16.07

257,51

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła NIPPARTS N4700516

-5% na zakupy od 199 zł

Piasta koła NIPPARTS N4700516

NIPN4700516

Felga, ilość otworów: 5

Śr. flanszy [mm]: 139.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

184,10

zł/szt.

Kraków: wt. 15.07

U ciebie: wt. 15.07

184,10

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do KIA SORENTO II

Piasta koła w samochodzie KIA SORENTO II – funkcja

Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie KIA SORENTO II wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.

Wymiana piasty w samochodzie KIA SORENTO II – kiedy?

Raporty serwisowe samochodu KIA SORENTO II nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu KIA SORENTO II przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.

Objawy zużycia piasty koła w samochodzie KIA SORENTO II

Zły stan piasty koła w samochodzie KIA SORENTO II nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.