Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49

Powiadom mnie o dostępności

Piasta koła do KIA SPORTAGE III

18 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Felga, ilość otworów: 5

Strona zabudowy: Oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

61,36

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 25.02

61,36

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach

Ciężar [kg]: 3.39

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

304,88

zł/szt.

Kraków: śr. 26.02

U ciebie: śr. 26.02

304,88

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Felga, ilość otworów: 5

Parametr: Hub assy

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

224,87

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 25.02

224,87

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś tylna

Średnica zewnętrzna [mm]: 73

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

213,90

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 25.02

213,90

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 30

Strona zabudowy: Oś przednia

90,00

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 25.02

90,00

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś tylna

Średnica zewnętrzna [mm]: 73

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

256,74

zł/szt.

Kraków: śr. 26.02

U ciebie: śr. 26.02

256,74

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach

109,43

zł/szt.

Kraków: śr. 26.02

U ciebie: śr. 26.02

109,43

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach

90,39

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 25.02

90,39

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach

Ciężar [kg]: 2.015

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

114,93

zł/szt.

Kraków: śr. 26.02

U ciebie: śr. 26.02

114,93

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze sworzniem mocującym koła

82,61

zł/szt.

Kraków: śr. 26.02

U ciebie: śr. 26.02

82,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Felga, ilość otworów: 5

Strona zabudowy: Oś tylna

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

85,77

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 25.02

85,77

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 27

Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

105,72

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 25.02

105,72

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Felga, ilość otworów: 5

Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

61,91

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 25.02

61,91

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Felga, ilość otworów: 5

Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

102,15

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 25.02

102,15

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze sworzniem mocującym koła

65,02

zł/szt.

Kraków: śr. 26.02

U ciebie: śr. 26.02

65,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach

87,04

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 25.02

87,04

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach

Średnica zewnętrzna [mm]: 148

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

239,34

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 25.02

239,34

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 30

Strona zabudowy: Oś przednia

81,33

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 25.02

81,33

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do KIA SPORTAGE III

Piasta koła w samochodzie KIA SPORTAGE III – funkcja

Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie KIA SPORTAGE III wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.

Wymiana piasty w samochodzie KIA SPORTAGE III – kiedy?

Raporty serwisowe samochodu KIA SPORTAGE III nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu KIA SPORTAGE III przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.

Objawy zużycia piasty koła w samochodzie KIA SPORTAGE III

Zły stan piasty koła w samochodzie KIA SPORTAGE III nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.