Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
12 produktów
Wybierz auto
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
82,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
201,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
201,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Felga, ilość otworów: 5
Parametr: Assy
Rozwiń więcej danych
210,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
210,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Felga, ilość otworów: 5
Parametr: Assy
Rozwiń więcej danych
192,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
192,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Średnica zewnętrzna [mm]: 138
107,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
107,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 3.55
263,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
263,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
62,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
15,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
15,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś tylna
Rozwiń więcej danych
238,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
238,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
91,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
91,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 1.954
166,95
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
166,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 3.081
236,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
236,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie MAZDA 3 II wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu MAZDA 3 II nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu MAZDA 3 II przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie MAZDA 3 II nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.