15 produktów
Wybierz auto
OPM04P417
Strona zabudowy: Oś przednia
Grubość [mm]: 84
Rozwiń więcej danych
171,10
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
171,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYKLTME017
91,39
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
91,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041801033874B
Wysokość 1 [mm]: 10
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
39,52
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
39,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR459813
Strona zabudowy: Oś tylna
Szerokość [mm]: 87.2
Rozwiń więcej danych
78,16
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
78,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY0147530004
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś tylna
Rozwiń więcej danych
261,84
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
261,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
04999427035
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś tylna
Rozwiń więcej danych
62,47
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
62,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479401345
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
88,08
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
88,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP408694
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
194,32
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
194,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Wysokość 1 [mm]: 9.3
Rozwiń więcej danych
72,28
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
72,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04999430022
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
73,08
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
73,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040136079
Strona zabudowy: Oś przednia
Grubość [mm]: 84
Rozwiń więcej danych
396,93
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
396,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 9.3
Rozwiń więcej danych
77,78
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
77,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040128620
Strona zabudowy: Oś tylna
Szerokość [mm]: 87.2
Rozwiń więcej danych
158,47
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
158,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 9.5
Rozwiń więcej danych
33,72
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
33,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 10
Rozwiń więcej danych
37,45
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
37,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E W212 wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu MERCEDES-BENZ KLASA E W212 nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu MERCEDES-BENZ KLASA E W212 przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E W212 nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.