Powiadom mnie o dostępności

Piasta koła do MERCEDES-BENZ KLASA S W221

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: Oś przednia

Grubość [mm]: 84

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

171,10

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

171,10

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

91,39

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

91,39

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Wysokość 1 [mm]: 10

Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

39,52

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

39,52

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś tylna

Szerokość [mm]: 87.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

78,16

zł/szt.

Kraków: pt. 24.01

U ciebie: pt. 24.01

78,16

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Felga, ilość otworów: 5

Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

88,08

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

88,08

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Felga, ilość otworów: 5

Strona zabudowy: Oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

73,08

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

73,08

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś tylna

Szerokość [mm]: 87.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

158,47

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

158,47

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia

Grubość [mm]: 84

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

396,93

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

396,93

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach

Grubość [mm]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

37,45

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

37,45

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MERCEDES-BENZ W221

Piasta koła w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA S W221 – funkcja

Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA S W221 wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.

Wymiana piasty w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA S W221 – kiedy?

Raporty serwisowe samochodu MERCEDES-BENZ KLASA S W221 nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu MERCEDES-BENZ KLASA S W221 przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.

Objawy zużycia piasty koła w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA S W221

Zły stan piasty koła w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA S W221 nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.