11 produktów
Wybierz auto
04999427019
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
53,52
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
53,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
169,91
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
169,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA90190
Ilość zębów: 27
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
149,89
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
149,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040134331
Strona zabudowy: Oś tylna
Szerokość [mm]: 82
Rozwiń więcej danych
282,62
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
282,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
OPM04P306
Strona zabudowy: Z lewej, z prawej, oś przednia
Wysokość [mm]: 81.9
Rozwiń więcej danych
121,76
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
121,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041812011400B
Wysokość 1 [mm]: 13
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
76,17
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
76,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041812015407B
Wysokość 1 [mm]: 13
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
32,37
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
32,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSP9430017
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
71,99
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
71,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041812015406B
Wysokość 1 [mm]: 13
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
33,09
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
33,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04999430019
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś tylna
Rozwiń więcej danych
81,38
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
81,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040134321
Strona zabudowy: Oś przednia
Grubość [mm]: 82
Rozwiń więcej danych
293,99
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
293,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie MERCEDES-BENZ VITO wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu MERCEDES-BENZ VITO nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu MERCEDES-BENZ VITO przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie MERCEDES-BENZ VITO nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.