Powiadom mnie o dostępności

Piasta koła do OPEL CALIBRA

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

FEBI BILSTEIN
GSP
JPN
METALCAUCHO
METZGER
OPTIMAL
TOPRAN
Piasta koła GSP 9433004

Felga, ilość otworów: 5

Strona zabudowy: Oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

54,26

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

54,26

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła FEBI BILSTEIN 03969

Strona zabudowy: Oś przednia

Szerokość [mm]: 82

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

155,93

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 10.10

155,93

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła JPN 10L0003P-JPN

Ilość zębów: 33

Strona zabudowy: Oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

49,08

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

49,08

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła METALCAUCHO 90055

Ilość zębów: 33

Strona zabudowy: Oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

77,39

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

77,39

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła OPTIMAL 04-P151

Felga, ilość otworów: 5

Ilość zębów: 33

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

121,35

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 10.10

121,35

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

101,07

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 10.10

101,07

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła FEBI BILSTEIN 03965

Ilość zębów: 33

Strona zabudowy: Oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

102,31

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

102,31

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła TOPRAN 200 397

Felga, ilość otworów: 5

Ilość zębów: 33

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

63,24

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

63,24

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Wybierz generację OPEL

Części zamienne do OPEL CALIBRA

Piasta koła w samochodzie OPEL CALIBRA – funkcja

Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie OPEL CALIBRA wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.

Wymiana piasty w samochodzie OPEL CALIBRA – kiedy?

Raporty serwisowe samochodu OPEL CALIBRA nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu OPEL CALIBRA przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.

Objawy zużycia piasty koła w samochodzie OPEL CALIBRA

Zły stan piasty koła w samochodzie OPEL CALIBRA nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.