16 produktów
Wybierz auto
040110224
Ciężar [kg]: 1.59
Średnica wewnętrzna [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
94,80
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
94,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA90013
Ilość zębów: 21
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
71,73
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
71,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA62910224
Ciężar [kg]: 1.59
Średnica wewnętrzna [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
105,80
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
105,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Szerokość [mm]: 4.2
Rozwiń więcej danych
11,47
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
11,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYKLPCT002P
54,95
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
54,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYKLPCT012P
82,61
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
82,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA90012
Ilość zębów: 25
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
70,43
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
70,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT23060
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 1.59
Rozwiń więcej danych
71,73
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
71,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR432916
Strona zabudowy: Oś przednia
Szerokość [mm]: 66
Rozwiń więcej danych
37,84
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
37,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510330476
Ciężar [kg]: 1.59
Średnica wewnętrzna [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
60,42
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
60,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Grubość [mm]: 7
Rozwiń więcej danych
14,71
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
14,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY11140330772
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
86,56
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
86,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040110223
Strona zabudowy: Oś przednia
Szerokość [mm]: 66
Rozwiń więcej danych
88,48
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
88,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR429656
Ciężar [kg]: 1.59
Średnica wewnętrzna [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
48,18
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
48,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AUT110122910
Ilość otworów: 4
Średnica otworu [mm]: 108
61,32
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
61,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04999421013
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
45,69
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
45,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie PEUGEOT 205 I wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu PEUGEOT 205 I nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu PEUGEOT 205 I przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie PEUGEOT 205 I nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.