8 produktów
Wybierz auto
04999421003
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
44,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
44,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042111146520003
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
59,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
59,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479720200
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
62,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
62,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN10L9046JPN
Strona zabudowy: Oś przednia
Szerokość [mm]: 67
Rozwiń więcej danych
51,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
51,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYKLPCT019P
Średnica piasty koła [mm]: 72
52,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
52,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040118285
Strona zabudowy: Oś przednia
Szerokość [mm]: 67
Rozwiń więcej danych
58,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
58,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479720386
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
56,21
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
56,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR459802
Strona zabudowy: Oś przednia
Szerokość [mm]: 67
Rozwiń więcej danych
49,92
zł/szt.
Kraków: pt. 07.02
U ciebie: pt. 07.02
49,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie PEUGEOT 301 wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu PEUGEOT 301 nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu PEUGEOT 301 przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie PEUGEOT 301 nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.