17 produktów
Wybierz auto
JPG1151401400
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
116,79
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
116,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA90034
Ilość zębów: 22
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
84,16
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
84,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA90539
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Wysokość [mm]: 110.5
Rozwiń więcej danych
68,50
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
68,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA90525
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Wysokość [mm]: 63.7
Rozwiń więcej danych
116,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
116,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 9
Średnica wewnętrzna [mm]: 51
Rozwiń więcej danych
12,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
12,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ65010000101
Strona zabudowy: Oś tylna
13,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
13,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04999422022
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
49,96
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
49,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040101902
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 1.545
Rozwiń więcej danych
130,66
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
130,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
97,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
97,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYKLPVW000P3
54,95
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
54,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1141400600
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
74,53
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
74,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP109701
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
131,61
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
131,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479103999
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
54,95
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
54,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ55010034001
Strona zabudowy: Oś tylna
Ciężar [kg]: 0.81
Rozwiń więcej danych
47,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
47,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 7.6
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
13,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
13,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510330497
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
66,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
66,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04211004070063
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
92,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
92,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie SEAT AROSA wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu SEAT AROSA nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu SEAT AROSA przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie SEAT AROSA nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.