8 produktów
Wybierz auto
0426KK17001
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
90,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
90,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH4417001
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
83,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
83,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES95HBY57720813X
Ciężar [kg]: 0.036
Długość opakowania [cm]: 7.2
Rozwiń więcej danych
21,82
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
21,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES95IBS50620707X
Grubość [mm]: 7
Ciężar [kg]: 0.014
Rozwiń więcej danych
17,46
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
17,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV417001
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
99,55
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
99,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYKLPSB005P2
62,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
62,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0882S11F
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 1.625
132,48
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
132,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
055095IBS57730808X
Grubość [mm]: 8
Ciężar [kg]: 0.019
Rozwiń więcej danych
19,65
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
19,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie SUBARU FORESTER I wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu SUBARU FORESTER I nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu SUBARU FORESTER I przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie SUBARU FORESTER I nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.