15 produktów
Wybierz auto
FES0182ASV70F
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 3.74
Rozwiń więcej danych
421,42
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
421,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV422084
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Średnica zewnętrzna [mm]: 74
Rozwiń więcej danych
269,71
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
269,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
05500182ACV40RRH
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Ciężar [kg]: 3.745
339,64
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
339,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
FES0182ACV36R
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 2.97
521,71
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
521,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
FES0182ASV60R
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 3.572
399,61
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
399,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
05500182ACV40RLH
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Ciężar [kg]: 3.845
380,28
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
380,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
05500182ACV51RRH
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Ciężar [kg]: 3.656
Rozwiń więcej danych
431,66
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
431,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH4422083
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Średnica zewnętrzna [mm]: 74
Rozwiń więcej danych
207,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
207,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05500182ACV30F
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 2.05
133,13
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
133,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYKLTTY140
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z piastą, ze sworzniem mocującym koła, ze zintegrowanym czujnikiem abs
Rozwiń więcej danych
311,37
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
311,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYKLPTY048P
70,04
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
70,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OPM04P429
Strona zabudowy: Z lewej, z prawej, oś przednia
114,79
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
114,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSP9430005
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
72,75
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
72,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV422083
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Średnica zewnętrzna [mm]: 74
Rozwiń więcej danych
267,72
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
267,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
042130147500013
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Rozwiń więcej danych
312,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
312,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie TOYOTA CAMRY wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu TOYOTA CAMRY nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu TOYOTA CAMRY przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie TOYOTA CAMRY nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.